Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det noen andre som liker slikt?


Gjest 730c1...8db

Anbefalte innlegg

Gjest 730c1...8db

https://imgur.com/a/eArYe3e

For jeg føler meg skikkelig rar og "utenfor". Siden jeg egentlig stort sett bare ser på hu på bilde og større damer/modeller. Jeg skjønner ikke hvorfor fett/fedme er så opphissende for meg. Jeg er ikke en gang så interessert i store pupper heller, bare mage og rumpe som er mest opphissende. Er det noen andre her inne? Jeg vet jeg ikke er den eneste da det finnes marked for det altså, men jeg vil gjerne høre hvordan andre med en slik fetisj "lever med det"? 

om du, som meg, er slik, hva gjør deg tent ved henne? Og dere andre, som ikke tenner på slikt, er det bare "nasty" med tjukke damer?

Anonymous poster hash: 730c1...8db

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest 14134...ced
On 10/26/2020 at 8:12 PM, Guest 730c1...8db said:

https://imgur.com/a/eArYe3e

For jeg føler meg skikkelig rar og "utenfor". Siden jeg egentlig stort sett bare ser på hu på bilde og større damer/modeller. Jeg skjønner ikke hvorfor fett/fedme er så opphissende for meg. Jeg er ikke en gang så interessert i store pupper heller, bare mage og rumpe som er mest opphissende. Er det noen andre her inne? Jeg vet jeg ikke er den eneste da det finnes marked for det altså, men jeg vil gjerne høre hvordan andre med en slik fetisj "lever med det"? 

om du, som meg, er slik, hva gjør deg tent ved henne? Og dere andre, som ikke tenner på slikt, er det bare "nasty" med tjukke damer?

Anonymous poster hash: 730c1...8db

Noe gammel tråd, men håper svaret når deg alikevel :) 

Jeg kan så absolutt relatere til det du beskriver. Har de siste årene slitt mye med selvfølelsen nettopp fordi jeg føler på det der. I mitt hode er det bare sånne "raringer" som liker noe annet enn de slanke og sunne kroppene en ser i media. Som du nevner er jeg også kjent med at det er et stort marked for fyldigere jenter der ute. Kunnskapen om at jeg ikke er alene hjelper lite dog.

Har ikke klart å bli klok hvorfor selv, men prøver så godt det lar seg gjøre å akseptere at slik er jeg og det kan jeg ikke endre på. Det blir som å be en person endre legning. Har vært enklere etter at jeg klarte akseptere den biten av meg selv.

Hvordan leve med det? Er vel som å leve med enhver annen seksuell preferanse. Du vil vel være naturlig tiltrukket av den type kvinner, så din eventuelle partner vil med stor sannsynelighet være noe fyldig. Om ikke er det store muligheter for at hun vil bli det over tid. Jeg tror det enkleste er å være åpen og ærlig om det, dersom du kommer i en situasjon hvor det må tas stilling til noe rundt preferanse. Du er født sånn, det var ikke et valg. Det er ikke sunt å leve i skapet på noen som helst måte. Det kan alikevel desverre by på utfordringer i forhold.

Det som tenner meg med tjukke damer er kort fortalt at kroppen deres er fet. For min del symboliserer det feminine noe mykt, varmt og trygt. Alt det en tjukk jente er.

Noe mer detaljert; jeg elsker kurver, og det har fete jenter en tendens til å ha mye av. Jeg elsker at hun har en stor mage. Det er også sykt sexy med en stor og rund rumpe. Fyldige lår er også rimelig sexy. Dessuten er dobbelthake noe av det søteste jeg vet på jenter. Pæreformede kropper er de fineste.

Jeg kan også medele av erfaring at fete jenter er helt utrolig på alle tenkelige måter i sengen. Den erfaringen forsterket bare den preferansen hos meg. Jeg elsker å ligge inntil henne og føle den store, myke rumpa presse seg mot meg, og holde rundt den myke kroppen hennes mens jeg koser med den store magen om nettene. Elsker å ha henne oppå meg mens jeg leker med den saftige rumpen og kysser på den myke magen hennes samtidig som brystene dulter borti ansiktet i tide og utide.

Alt i alt bør du vel føle deg ganske heldig, siden det er mindre konkuransje om de myke jentene ;) 

Anonymous poster hash: 14134...ced

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...