Gå til innhold

Thermaltake cpu kjølere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg volcano 12..

Skal være den beste til thermaltake..

Har selv volcano 9, men synes den bråker for mye når deb går for fullt..

Skrevet

Gå for 11. Har 9 og er kjempe fornøyd. Støyer på fult ja, men jeg tenger aldri å kjøre på fult og 9 og 11 er på lavest de stilleste cpu kjølerene med 17 db. (17-48)

Skrevet

jeg kjører alltid min volcano 9 på laveste.... og er veldig fornøyd....

+når jeg spiller spill på LAN, setter jeg den på høyeste for da har jeg headset :p

Idle tempen min er på 40 grader

load temp: 45-47

Skrevet
jeg kjører alltid min volcano 9 på laveste.... og er veldig fornøyd....

+når jeg spiller spill på LAN, setter jeg den på høyeste for da har jeg headset :p

Idle tempen min er på 40 grader

load temp: 45-47

er det på laveste?? Sinsykt bra med en respektabel overklokk! :w00t:

Skrevet

Hei hei

dere som har volcano 9. Hvordan får dere det blå led lyset til å funke? det som skal kobles til P-led assa. Prøvde å koble det til den, men da fikk jeg ikke skrudd på dataen. hehe. Det røde hdd lyset funker fett da :D Er det bare til å kjøpe seg en 2 og 3 pins kontakter og koble det til Strømforsyninga??

Har du/dere et program som sjekke temp på skjermkortet?

-Herman-

Skrevet

Noen her som har vurdert Silent Boost? Jeg har den kombinert med Arctic Silver 5 og min XP2800+ kjører 45 grader under load (ikke overklokket) og kommer opp i 50-55 under load @ 2214Mhz med 1.675 Vcore. Er dette brukbart? jeg mistenker at jeg kanskje var litt sløv med påføringen av pastaen...

Skrevet

Volcano 11 er et utrolig dårlig forslag. Volcano 12 er mye bedre men den støyer mye. Hvis du vil ha kjøler som er stillegående er nok Silent Boost det beste alternativet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...