Gå til innhold

Streame musikk, via Bluetooth?


Anbefalte innlegg

Det har seg da slik at jeg har Bluetooth-adapter på PCen, og en P800. Det jeg lurer på, er om det er noen snertne program el. lign. som kan streame musikken til P800en via Bluetooth, mens jeg ligger i sengen? Har ikke lang nok ledning på hodetelefonene til at den når bort til PCen, og er derfor på jakt etter gode alternativ. Bare å ta med seg den trådløse musen bort til senga, så har jeg full kontroll!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har seg da slik at jeg har Bluetooth-adapter på PCen, og en P800. Det jeg lurer på, er om det er noen snertne program el. lign. som kan streame musikken til P800en via Bluetooth, mens jeg ligger i sengen? Har ikke lang nok ledning på hodetelefonene til at den når bort til PCen, og er derfor på jakt etter gode alternativ. Bare å ta med seg den trådløse musen bort til senga, så har jeg full kontroll!

tja....den eneste løsnigen jeg kommer på er:

Bruke opera å komme seg inn på ei side som du kan høre på radio....fks sol.no (chat)

derfra kan du streame musikk....oppkobling går via internett linja di-->bluetooth...du kan vell oppsette til slikt siden du spørr et slikt spørsmål som du gjør(men har nå ikke prøvd det selv, ikke opera engang...)tviler på om det går

men ellers så har du jo et tonn av programmer som du kan laste ned til mobilen å streame via gprs.... :wow::roll::yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...