gle Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Hei Er det noen som vet hvordan jeg kan fjerne Norton antivirus? Finner ikke noe uninstal, og den ligger heller ikke på listen "legg til eller fjern programmer"
moesen Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 HeiEr det noen som vet hvordan jeg kan fjerne Norton antivirus? Finner ikke noe uninstal, og den ligger heller ikke på listen "legg til eller fjern programmer" Hva med og fjerne den manuelt da? Fjerne alle mapper som har med Norton og gjøre.
Kjetil Lura Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Det er da enkelt, start setupen av norton antivirus. Tror du får valget der om ikke eg husker feil. Eller bruk win sin egen add/remove i control panel.
gle Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Skrevet 2. januar 2004 Tingen er at jeg har en "ødelagt" versjon av Antivirus programmet på pcen, cden "kjenner ikke igjenn" programmet men vil ikke legge det inn på nytt før det gamle er fjernet. Og som sagt før finner jeg ingen uninstall funksjon noen steder. Å fjerne mappen løste heller ingen problem.
moesen Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Tingen er at jeg har en "ødelagt" versjon av Antivirus programmet på pcen, cden "kjenner ikke igjenn" programmet men vil ikke legge det inn på nytt før det gamle er fjernet. Og som sagt før finner jeg ingen uninstall funksjon noen steder.Å fjerne mappen løste heller ingen problem. Du må søke i windows registeret og fjerne alle filene der også da!
Kjetil Lura Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Da må du lete etter fremgangs måte hos symantec. De har en fremgangs måte på hvordan du skal gjøre, har selv gjort det. Du må på support. http://www.symantec.com/techsupp/
gle Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Skrevet 2. januar 2004 Takk Takk. Fjernet det som hørte til programmet i windows registeret og da løste alt seg
moesen Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Takk Takk.Fjernet det som hørte til programmet i windows registeret og da løste alt seg Jepp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå