Gå til innhold

Problemer med sporing av ordre på Applestore


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har bestilt meg en 12'' Powerbook. Fikk shipment notification den 23.12, men klarer ikke lenger spore pakken på Apple sine sider. Når jeg taster inn web-order nummeret mitt får jeg bare feilmelding. Prøvde å ringe AppleStore, og han jeg pratet med sa de hadde oppgradert systemene, så det var visst litt problemer. Jeg lurte bare på om det er noen andre som har de samme problemene?

 

Skal riktignok få maskinen innen 06.01, men er merkelig utålmodig og rastløs mens jeg venter på min første Mac... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har tidligere opplevd at når ordren er sendt så forsvinner den fra helt fra Apple-Store dvs. at man kan ikke lenger spore den. Så langt har dette alltid betydd at ordren er sendt, så den er underveis. Trolig gjelder dette ordren din også, så varene burde normalt være rett rundt hjørnet (dette er vel og merke min erfaring ...)
Lenke til kommentar

Godt å høre andre er like frustrerte og utålmodige som meg :)

 

Venter også på en 12" kraftbok.

 

Men hvor lenge har folk erfart at ordre har stått i "Open"-status her? Min har gjort det siden mellomjula nå, og estimert shipping-dato var nyttårsaften. Er bare litt smånervøs for å ikke få maskina før månedsskiftet, da jeg drar på en tre-månederstur til utlandet, og må ha en bærbar.

Endret av perbl
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...