brolle Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 HAllo folkens og Godt Nytt År! Har nettopp kjøpt en -97 Opel Omega med stereo med display i dashbord. Nå der det bare Philips/VDO som passer direkte inn,så jeg tenkte å bruke en Pioneer eller en JVC i stedet.Får jo ikke brukt displayet i bilen men det skal gå an å få brukt utetemp.måleren og dato med en hvilken som helst spiller så da er det jo greit.Spørsmålet blir da hvordan det skal kobles for å få dette til i kombinasjon med en "vanlig spiller" Takker for alle svar!
Jalla Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Med min JVC KD-SH9101 fulgte det med egne ISO plugger og instruksjoner for dette. Kjekt ettersom jeg planlegger å investere i en nyere bil og flytte over anlegget dit etterhvert... Mere info her. Vant forresten EISA pris for beste headunit 2003/2004. Ellers er det jo bare å ta kontakt med foreksempel Autosound, [email protected], eller Bilradiospesialisten... Alle disse skal kunne svare deg på det du lurer på. Servicen hos disse er såvidt meg bekjent upåklagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå