lperik Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 men er ikke dette kortet tynt til nesten siste mhz av nVidia fra før av da? skulle nesten tro det når de har en så enorm kjøling.... Tror du tenker på 5800 nå! 5900xt har vanlig størrelse på kjølinga. Og om du ser på reviewen jeg posta link til lengre opp ser du at det er en god overklokker.
lperik Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Om du ser her har de fått kortet opp til 471/844 Har selv kjøpt kortet og regner med å få det på mandag. kan poste min overklokking da. Tok visst litt lengre tid en forventet å få kortet men nå er det altså her. Ble ett Aopen Aeolus 5900XT kort istedet for Gainwardkortet jeg hadde tenkt å kjøpe. Uannsett her er resultatet i 3DMark03 etter lettere overklokking av skjermkortet. (resten av systemet er uklokket) : 390/700 @ 435/770 - 5644poeng. Blir nok mer testing utover i helgen.
StianGH Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Har akkurat satt inn mitt nye fx5900 som jeg fikk for en time siden. Men jeg lurer på hvor mye jeg kan clocke det opp?core clocken står på 400 MHz og memory clocken står på 700 MHz... er litt noob på detta så PLZ hjelp meg!! takker Les dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå