krister461 Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Here it goes... Jeg innstallerte først windows 2000 på en 4gb som er primær-stasjon...så innstallerte jeg madrake 9.0 på en 6gb...dette funkerte bra... men, nå har jeg bruk for 6gb'en i en annen maskin, så jeg tok sjansen på å slette alle partisjonen på 6gb'en og formatere den... problemet er nå at 4gb'en ikke vil boote...ved boot-forsøk kommer det bare 010101010101 på skjermen...jeg har prøvd å kjøre repair vha av w2000 cd'en uten hell...er det noen lure måter for å få den til å funke igjen uten å kjøre format? Vh Krister
Langbein Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Burde egentlig ikke hjelpe folk med å fjerne linux da, men la gå Sett inn en dos bootdiskett og skriv "fdisk /mbr", så bør det funke. Skal vel også la seg gjøre sånn som du gjorde med recovery console fra windows cd'en. Bare å skrive "fixmbr"
krister461 Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Skrevet 2. januar 2004 hehe... jeg takker og bukker! Vh Krister PS: jeg skal innstallere linux igjen hvis jeg får fatt i en ekstra disk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå