Gå til innhold

Til dere som liker spill alla Battlefield 1942

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som vet om de har tenkt å gjøre noe med botene i slike spill? Jeg skulle ønske det hadde gått an å gi ordre til botene i BF1942, f.eks dere seks, angrip til høyre, og dere fem, angrip til venstre, eller om man kunne få et par boter til å følge og beskytte tanksen sin (i stedet for å ta den fra deg hver gang du er ute og mekker på den) - DA hadde singeplayeren blitt råkul.

Det ville ha blitt en slags strategi + fps...?

Ja du snakker!! Di botene i BF suger stort. Spillte Secret weapons of ww2...der var det to av di dudeleifene som hadde funnet seg en mottorsykkel, men di kom seg ikke av flekken, på grunn av at det sto en brønn mitt på plassen i veien som di sto å stanga i...di kom seg ikke avgåre før jeg gikk bort til dem...da vart det full fart noen meter, før di snudde å kjørte tilbake :wow:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Elyas Machera: Hva med å diskutere spill og ikke politikk HVA?

Gleder meg til Nye BF spillet. Faktisk er BF en av de få spillene eg faktisk ville kjøpt.

Men det er jo en bra anledning til å få diskutert litt, siden Politikk og religion forumet er stengt :D

Skrevet
Noen som vet om de har tenkt å gjøre noe med botene i slike spill? Jeg skulle ønske det hadde gått an å gi ordre til botene i BF1942, f.eks dere seks, angrip til høyre, og dere fem, angrip til venstre, eller om man kunne få et par boter til å følge og beskytte tanksen sin (i stedet for å ta den fra deg hver gang du er ute og mekker på den) - DA hadde singeplayeren blitt råkul.

Ja du snakker!! Di botene i BF suger stort. Spillte Secret weapons of ww2...der var det to av di dudeleifene som hadde funnet seg en mottorsykkel, men di kom seg ikke av flekken, på grunn av at det sto en brønn mitt på plassen i veien som di sto å stanga i...di kom seg ikke avgåre før jeg gikk bort til dem...da vart det full fart noen meter, før di snudde å kjørte tilbake :wow:

joda, men det er ganske realistisk om du har spilt BF online, det er ikke bare å være sjefen å si hva de andre skal gjøre. :D

Skrevet

joda, men det er ganske realistisk om du har spilt BF online, det er ikke bare å være sjefen å si hva de andre skal gjøre. :D

Joda spiller som oftest online selvfølgelig.......Spiller avogtil offline for å gjøre meg godt kjent på bretta

Skrevet
Da må du heller ta deg en tur over til oss som diskuterer WW2 strategispill, Elyas. Der er det mye mer Tyskland/Sovjet/USA og militære sterke sider/svake sider... :thumbup:

Hvorhvor?

Skrevet (endret)

FPS er taktikk. Strategi er strategi, altså hele bildet, helst forsyningslinjene og industrien også. Eller kanskje er det bare jeg som aldri har fått til FPS... :p

Edit

Trodde As}{antii skrev hvorfor, ikke hvorhvor...

Endret av baldviking

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...