F.Mackey Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 (endret) Har en AMD 2000+ som jeg har lyst til å overklokke men lurer på hvor langt jeg kan komme med en kjøleribbe og vifte som støtter opp til 3200+? Har bare denne viften i kabinettet + den i strømforsyningen. Noen som har noen erfaringer med den? kjører den no stabilt på 2000+ @ 1790 Endret 31. desember 2003 av AMD-GNom
Blood Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Jeg har også tenkt litt/hatt lyst/har lyst på/til det... Lurer på det samme jeg og!
Sjurh Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 jo bedre kjøling du har jo større sjans er det for at du får klokka langt. det er bare å prøve og feile, sett opp vcore en smule når det blir ustabilt og stopp når du nermer deg 60-70 grader. vet ikke helt hvordan en xp2000 klokker, men det er også forskjell på dem, det kommer ann på stepping o.l.
F.Mackey Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Skrevet 31. desember 2003 Jeg vet ikke helt hvordan jeg setter opp vcore e det en mulighet at du kan forklare det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå