Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ISDN -hvordan koble til to kanaler samtidig


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen av dere vet om et program som gjør at man kan koble til og fra kanal nr 2 mens man opprettholder forbindelsen på kanal 1 ??

 

Slik at man f.eks. kan koble inn to kanaler mens man laster ned en fil, og så gå tilbake til en kanal etterpå.

 

Jeg bruker Tele2, de har et prog som gjør dette men det ser ikke ut til at 2000 versjonen virker helt på XP..

 

Kjører WinXP og ISDN kortet er et Diva 2.01

 

 

Joar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-03-06 14:16, pegg skrev:

du kan jo bare trykke på di to sjermene som viser at du er tilkoblet å hjøre derfra.



 

 

Joda, her kan man endre oppsettet slik at man bruker to kanaler NESTE gang man kobler til..

 

Jeg ønsker å være tilkoblet med en kanal og så koble inn og ut den andre.

 

Joar

Lenke til kommentar

Dersom du høyreklikker på internettoppkoblingen du bruker inne i "ekstern pålogging", kan du velge flerkobling, bruk tillegsenheter og legge til den andre b-kanalen. Da kan du koble inn og ut den andre kanalen ved å klikke på de to skjermene uten at du kobler ned den første kanalen. Slik er det i allefall i WinMe, og jeg mener å huske at det var omtrent det samme i WinXP...

 

The Edge

Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke tar helt feil må du lage en "ekstern oppkobling" som har dobbel oppkobling som standard (kalle den f.eks Tele2-dobbel). Så kan du i løpet av surf'en skifte mellom 1 eller 2 kanaler. Bruker du i utgangspunktet en oppkobling med 1 kanal, så får du ikke koblet til den andre mens du surfer

 

 

..tror jeg da.....

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-06 19:14, tilstad skrev:

Jeg forsøkte det der i xp, men det funka ikke på den måten som i Me ihvertfall.. Måtte velge mellom 64 eller 128...kunne ikke veksle.


 

Joda, det stemmer nok det. Kan ikke veksle..

 

 

Joar

Lenke til kommentar

Hvis du lager en ny ekstern oppkobling, og bruker 128 kbps (to linjer), kobler til og dobbeltklikker ikonet for oppkoblingen i der alle taskene ligger, trykker på avansert/details/detaljer eller.no så kan du velge hvilemodus for den ene linja.. tror jeg.. vet ikke med xp men.. funker i win98 og win2k!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...