TaZ Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Tips til passende kabinett (billig) til m-ATX HK Feks. Dette og Dette TaZ
DrErling Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Spørs litt hvor du skal ha det da... Skal du ha det i stua kan jeg varmt anbefale dette: Det er dyrere enn normale kabinetter, men har innebygd VFD display og kommer ferdig, klar for fjernkontroll via ir. Microplex har et par greie CoolerMaster kabinetter. Ellers så har du jo Chieftec dragon for m-atx som selges overalt, men disse er mildest talt ikke pene. DrErling
TaZ Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Skrevet 31. desember 2003 (endret) Var til over prisklassen det der ja...Men jeg fant In-Win V564 Micro ATX på komplett som virka ganske greit..så ok ut hvertfall..Chieftec Dragon Micro-ATX ser jo ikke ut som du sier.. Men skulle heller hat tak i modellen under da jeg ikke har brukt for den kortleseren....og er sikker en del billigere Men det blir nok dette ser det ut som TaZ Endret 31. desember 2003 av taz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå