Kurume Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Nice! HAr samme kabinettet selv og lengter etter et lite puss på designet. Du har blitt min Compaq presario casemod idol!
S_A_Phoenix Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Helt grei mod, men hadde lakka bedre i kantene så det ikke blir lyse sprekker i skjøtene.
TRB Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Skrevet 4. februar 2004 Takk for alle tilbakemeldingene De lyse feltene i sprekkene synes spesielt godt på grunn av blits lyset. De er knapt synlige i vanlig lys. Ellers så kommer jeg til å ordne på ledningene og kabelsamlerne. Ble litt rot etter at jeg byttet HK (Elitegroup K7S5A til Abit NF7-S) og strømforsyning.
snow69 Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Lurte bare på hvor du har fått tak i de dekslene ifront(cd-rom/brenner) MVH snowman
TRB Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 (endret) Lian Li frontdeksel, Aluminium Universell CD/DVD Diskettstasjon Jeg måtte bøye sidene litt for å få de på plass, men det gikk ganske greit. EDIT: Noen fler bilder for de som er interessert: Rund katode, Front, Kassa Endret 8. februar 2004 av TRB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå