Gå til innhold

Bæreveske til Acer Ferrari


Williams

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått meg Acer Ferrari 3000!

Rød javel, rå å ja. Den blir fort varm synes jeg, og batteritiden er det så som så med.

Er det noen som har erfaring med hvor man kan skaffe ekstra batteri? For meg ser det ut som om det er et spesielt batteri for Ferrarien hva sølv og rød farge angår......? Og finnes det en bæreveske som passer denne? Går alle vesker i Travelmate serien an å bruke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du finner muligens en harry skinn veske med AC\DC logo i en MC-sjappe som står i stil med Pcen du har kjøpt.

He he Jeg ser poenget ditt! Det er mange delte meninger om denne PCen. Det var også en av grunnene til at jeg valgte den! Sinnsykt artig å ha noe så sjeldent som en bærbar PC som vekker følelser hos folk! Når det er sagt, må jeg innrømme at den Ferrari greia kunne ha vært spart. Men denne røde Pcen gir meg allikevel vann i munnen hver gang jeg ser på den. Igjen; Ferrari logoen gjør sitt i utgangspunktet, så jeg trenger nok ikke en AC/DC veske i tillegg. Nå følger det faktisk med bæreveske og sko (begge i håndsydd skinn) i enkelte Ferrarimodeller. Det måtte eventuelt ha blitt en sånn. Foreløpig har jeg ikke penger å oppdrive til å kjøpe en slik bil, så jeg må nok nøye meg med en helt vanlig kjiip, diskret, praktisk, sort bæreveske slik som alle andre har.

Er det noen som har en formening om hva Ferrarien glir best inn i lurer jeg fremdeles på?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...