Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Smerter i forbindelse med samleie.


Gjest 8e3a7...783

Anbefalte innlegg

Gjest 8e3a7...783

Jeg blir alltid så jævlig sår under forhuden under og etter samleie. Det virker som om huden min ikke tåler å bli dratt tilbake, jeg får noe som ser ut som en tynn, rød «revne» under forhuden, som blir øm og sår. 

Jeg har prøvd med glidemiddel, uten glidemiddel, men ingenting hjelper. Det er også samme problem uavhengig av partner. Det eneste som hjelper bittelitt er kondom, men det fjerner ikke problemet helt og det gjør det klin umulig å komme. 

Har noen noen tips? Jeg får jo gjort mye annet kjekt, men det er jo litt greit å kunne ha PIV sex uten å være sår i dagesvis?

Anonymous poster hash: 8e3a7...783

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For god(for mye såpe feks) eller for dårlig hygiene vil føre til problemene du beskriver.

Vask hver dag i dusjen med lav ph er viktig forutsetning.

Trang forhud kan løses med medikamenter og i verste tilfelle kirurgisk, uten å gå inn på spesifikke ting ville jeg tatt kontakt med helsestasjonen/fastlege osv og fått bukt med problemet!

God sex må du ha! :)

Endret av probedroid
typo
Lenke til kommentar
Gjest 8e3a7...783

Jeg vasker meg hver dag, men kun med vann – bruker ikke såpe der nede.

Når det gjelder forhud så er den ikke trang, snarere tvert i mot. Jeg har nesten ikke forhud i det hele tatt og den ligger ikke over glans så det er ikke det som er problemet.

Det virker som om problemet er at huden blir dratt for hardt tilbake i det jeg støter inn i dama, og at dette forårsaker denne riften i huden.

Anonymous poster hash: 8e3a7...783

Lenke til kommentar

Åja. :D Det kan være du er for stor der nede, at det blir for mye frisjon, eller for lenge sex som blir for mye hud mot hud, men du sier jo at du har prøvd med glidemiddel.

Det kan også være herpes, lite sannsynlig. Uansett ville jeg funnet en salve for å behandle selve såret.

Lenke til kommentar
Gjest 8e3a7...783
probedroid skrev (10 timer siden):

Åja. :D Det kan være du er for stor der nede, at det blir for mye frisjon, eller for lenge sex som blir for mye hud mot hud, men du sier jo at du har prøvd med glidemiddel.

Det kan også være herpes, lite sannsynlig. Uansett ville jeg funnet en salve for å behandle selve såret.

Det stemmer at jeg er ganske "omfangsrik", og jeg har det samme problemet med de aller fleste sånne Fleshlight-saker man kan få kjøpt. ? Godt mulig at det ikke er noe å gjøre med annet enn å la det få gro skikkelig mellom hver gang, men jeg tenkte nå jeg ville høre. Kanskje huden blir herdet etter lang nok tid? ? Kan jo også høre med legen om han kjenner noen triks.

Anonymous poster hash: 8e3a7...783

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...