Gå til innhold

e700 og lyder


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har nettopp kjøpt en e700 og forholdsvis fornøyd med den. Har et lite spm som jeg ikke klarer å finne ut av. Når man skal slette eller bekrefte valg i menyene kommer det opp en irriterende bekreftelseslyd. Feks når man sender en sms....kommer det en lyd når man sender den. Denne får jeg bare bort dersom jeg velger stille modus, noe jeg ikke ønsker.

 

Jeg går ut fra at det er mulig å kunne velge bort denne lyden uten å sette tlf i stille modus. Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eh, mange feil? Jeg har ikke funnet noen irriterende feil ennå. Og ja.. den har T9. Virker som det er mange falske negative ting i omløp om denne telefonen :)

Folk er tydeligvis forferdelig pirkete. Blir som å si at telefonen er kjip fordi den ikke gir fra seg et lite klikk når du åpner eller lukker den. Jeg er i hvertfall strålende fornøyd med min E700, som forøvring er min 12 eller 13 telefon hittil. :thumbup:

Lenke til kommentar

jeg har x100 nesten det samme som E700..

 

Ja jeg har også den lyden og det er spesielt plagsomt når man skrur på tastelåsen!

 

På min er det en volum regulering på sia.. viss man skrur volum ned til den siste blå flata så hører man det nesten ikke.. Tror ikke det går å skru det helt av. :no:

Lenke til kommentar

Det at den lager lyd når man tar bilde er forsåvidt greit, det skal ha blitt påbudt i alle nye kamera mobiler, men det at det kommer slike bekreftelses melodier f.eks når man sletter meldinger er litt irriterende. takk og lov at det er såpass stor lagrings kapasitet på den at man slipper å slette ting hele tiden.

Men utenom det så er jeg veldig fornøyd! har aldri fått så mye oppmerksomhet pga. mobilen noen gang. Folk snur seg faktisk når du tar den fram :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...