Gå til innhold

Harddisk til X-box


lovemachine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjekk forumet på xbox-scene, alle disker skal i teorien gå, men noen som er litt vanskelig..

 

Gå for 5400 RPM, stillere og kjøligere og boxen greier ikke å utnytte raskere disk.

Min Samsung, se sig, er svært populær..

Svært få om noen som har hastighet på 5400 etter som jeg ser på prisguiden :dontgetit: . Er også redd for at at 120/160G blir fort litt lite når jeg skal ha på spill,film,bilder og musikk (vil jo ha mulighet til å utnytte den fullt ut når en først er igang). Tenkte derfor på en på ca.200G, siden de nå er nede i ca. 1300kr. Hvordan er mulighetene for å montere inn en kjølevifte for å eventuelt senke tempen? Er det noen som har prøvt det? Er det plass og strømuttak til noe sånt? Eller blir ikke diskene så varme at det er noe å tenke på? Ser på kommentarene i prisguiden at det er noen som reagerer på temmelig høy temp på diskene(eneste disken som ble kommentert som kjølig var WD), og vil nødig miste mine bits og bytes etter en snau måned pga. overoppheta disk :green:

Endret av lovemachine
Lenke til kommentar
hmm, jeg kunne få kjøpe en HD på 90gb til 900kr (til xbox). er det rimelig?

Rimlig? Det er jo blodpris!!

 

Jeg kjøpte min 120hd med 8mb catche (tror ikke catchen har noe å si på xbox) , krysett kabel for 950 inkl. transport.

Tror 8 MB cache gjør at det blir "litt" småvarmt i xbox-en. Er ihvertfall det jeg har hørt...

Lenke til kommentar
hmm, jeg kunne få kjøpe en HD på 90gb til 900kr (til xbox). er det rimelig?

Rimlig? Det er jo blodpris!!

 

Jeg kjøpte min 120hd med 8mb catche (tror ikke catchen har noe å si på xbox) , krysett kabel for 950 inkl. transport.

Tror 8 MB cache gjør at det blir "litt" småvarmt i xbox-en. Er ihvertfall det jeg har hørt...

jo kan gått hende det.

 

Men, tror ikke det har så mye å si om det blir et par grader varmere i boksen når den fremdeles kjører fint

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...