Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Erfaringer med nakenprat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I min gode ting som uerfaren og jomfru så var jeg på nakenprat døgnet rundt for å finne meg noe

Etter mange år så fikk jeg endelig treffe ei dame som var ca 10 år eldre en meg (var 19 på dette tidspunktet)

Vi avtalte treff og møttes på et hotell i nærheten.. Begge hadde ikke gjort noe slikt tidligere. 
Jeg var jomfru, hun var i forhold og kunne sakene sine og ville bare prøve å ha seg med noen andre en typen.

Vi hadde sex..tror ikke jeg var spesielt flink.. aldri sitt henne igjen. 

Anbefales ikke :)



Anonymous poster hash: b6133...d83
Lenke til kommentar

Som mann på nakenprat må du kontakte damene selv, de kommer ikke til å kontakte deg. Videre må du fange interessen hos damene ved å skrive noen velformulerte setninger til henne. PM'er som lyser desperasjon, umodenhet og mangel på respekt blir ikke besvart.

 

Som kvinne har jeg gode erfaringer med nakenprat. Jeg har truffet noen derfra, kun chattet med andre, og avvist flere. Det er som du sier, tung overvekt av menn der inne, og du må jobbe litt for å ikke drukne i mengden. Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det er av min erfaring mye lettere å få kontakt med par på Nakenprat enn med single damer og disse damene i par er ofte av høyere kvalitet enn de single damene. Du må fortsatt være den som initierer kontakt. Vær forberedt på at det ofte kan være snakk om trekant eller at typen ser på mens du har deg med dama hans. Men har og kontaktet par der hun enten filmet seansen eller at typen kun fikk høre oss over telefon. Har personlig ikke hatt problemer med noen av disse scenarioene men det er vel ikke alle som klarer å holde seg hard med tilskuer i samme rom. Grei måte å ordne seg uforpliktende sex i alle fall.

 

Anonymous poster hash: 97930...19d

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som jente der kan jeg si at 99 av 100 menn er kvalme, useriøse griser. Enten gift, enten uerfarne og lyver om at de er gode i senga, eller mishandlende maktsyke menn som bare vil møte en jente de gir faen i og kan slå mens de puler.

 

En del vil også bare sexchatte og kaster bort tiden min, og de fleste tar det som en selvfølge at jeg vil møte de bare fordi jeg er der. Nope, sånn fungerer det ikke. Har du ikke bilde av kropp og evn pikk i profilen, og ikke villig til å sende ansiktsbilde sammen med introduksjonen av deg selv på innboks som skal få meg til å ville bli bedre kjent med akuratt deg så svarer jeg ikke. Jeg svarer heller ikke de som bare spør om snap, eller de som skriver i første melding at de vil sperme utover puppene mine.

 

Forleden dag fikk jeg en melding jeg måtte gi ros for. Det var en som skrev om jeg var interessert i å bli kjent med en som xxx xx og xx xxx(litt om utseende, hvem han var, hva han likte både som person ohog seksuelt) og ville ha bilder av han for å vurdere det. Jeg var ikke interessert i det samme som han, men likte veldig godt at han spurte før han tok det for gitt, og også solgte seg inn uten å være gris og nedverdigende mot meg.

 

Anonymous poster hash: bb053...920

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...