Gå til innhold

Unotert aksjer


rambo666

Anbefalte innlegg

Hei. Har noen svensker aksjer som er blitt kastet av børsen der.hvordan blir jeg kvitt disse aksjene dem er regelrett verdiløse.ca kvart million kroner kjøpte jeg dem for.og firmaet er nå helt verdiløse men dem har ikke gått konkurs . De har blitt katet av børsen for over 2år siden og jeg vil vare bli kvitt aksjene for å få igjen på skatten neste år.. hvem har vært borti dette og hvordan løser man det?

Endret av rambo666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Har noen svensker aksjer som er blitt kastet av børsen der.hvordan blir jeg kvitt disse aksjene dem er regelrett verdiløse.ca kvart million kroner kjøpte jeg dem for.og firmaet er nå helt verdiløse men dem har ikke gått konkurs . De har blitt katet av børsen for over 2år siden og jeg vil vare bli kvitt aksjene for å få igjen på skatten neste år.. hvem har vært borti dette og hvordan løser man det?

Realiser tapet ved å selge aksjene. Skriv navnet på firmaet her eller som direktemelding til meg så skal jeg se om jeg gidder å kjøpe de.

Lenke til kommentar

Hvordan skal jeg selge aksjene .dem har blitt avnoteret på svenske børsen. Nordicmines ab heter selskapet

Det kommer an på. Noen ganger kan unoterte aksjer omsettes enten via et meglerhus, eller ved at kjøper og selger lager en egen avtale og melder inn salget. Andre ganger kan de ikke omsettes fritt. Men det kommer helt an på. Om det ikke dukker opp noen bedre forslag i denne tråden så foreslår jeg å sjekke med andre aksjonærer eller med firmaet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...