Gå til innhold

Hva skjedde med lister?


Anbefalte innlegg

Mener å huske at det en gang i tiden var veldig enkelt å sette sammen en handleliste. Dette var blant annet veldig nyttig for folk som var ute etter å bygge seg PC da det ga en god oversikt over endelig totalpris og hvor en burde handle de individuelle delene. Hele denne funksjonen ser nå ut til å ha blitt erstattet med favorittlister som såvidt jeg kan se ikke gjør noe annet enn å la en filtrere favorittene sine. Hva skjedde? Er listefunksjonen borte for godt? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener å huske at det en gang i tiden var veldig enkelt å sette sammen en handleliste. Dette var blant annet veldig nyttig for folk som var ute etter å bygge seg PC da det ga en god oversikt over endelig totalpris og hvor en burde handle de individuelle delene. Hele denne funksjonen ser nå ut til å ha blitt erstattet med favorittlister som såvidt jeg kan se ikke gjør noe annet enn å la en filtrere favorittene sine. Hva skjedde? Er listefunksjonen borte for godt? 

 

Hei,

 

Vi gjorde en endring i listefunksjonaliteten vår tidligere fordi vi hadde flere systemer som var veldig like, og som skapte kompleksitet både for brukere og i våre systemer. Vi var med andre ord nødt til å skrive om hele funksjonaliteten for å kunne utvikle den videre.

 

Det er forøvrig helt riktig som du påpeker at favorittlistene filtrerer favorittene dine. Hvis vi utvikler listefunksjonaliteten videre vil vi bygge på dette systemet.

 

Hvis du har konkrete forslag og ønsker til hvordan listefunksjonaliteten bør være, si gjerne i fra. Det gjør det enklere for oss å se hva vi kan gjøre med tjenesten i fremtiden.

 

Mvh

Robert

Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg har noen spesielt innovative forslag, men jeg var veldig fornøyd med den funksjonaliteten som eksisterte før og håper dere vil vurdere en lignende løsning en gang frem i tiden. 

 

Hei igjen,

 

Vi skal ta med oss tilbakemeldingen videre når vi utvikler tjenesten videre.

 

Fortsett gjerne å si i fra om du har flere forslag. Vi setter veldig stor pris på tilbakemeldinger fra brukerne våre.

 

Mvh

Robert

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...