Gå til innhold

Hjelp med RGB


Anbefalte innlegg

Hei, har et asus hovedkort mdd blant anndt asus rgb 4 pinner kontakt og addresable e pinners rgb. Så har eg asus strix skjermkort.

 

Men! Hvordan kan jeg synkronisere coolermaster kjøleren og kabinett rgben min med hovedkort og skjermkort?

(har også rgb ram men den funker)

Er 1x kabinett rgb 3 pin, og 3x3pins rgb fra vaannkjøleren min til cooler master rgb controller. Basically har eg kkoblet opp rgb controllerrn men cooler master sin software finner ikke devicen. Hsr plugga inni usb kabelen fra controllerrn til hovedkortet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, har et asus hovedkort mdd blant anndt asus rgb 4 pinner kontakt og addresable e pinners rgb. Så har eg asus strix skjermkort.

 

Men! Hvordan kan jeg synkronisere coolermaster kjøleren og kabinett rgben min med hovedkort og skjermkort?

(har også rgb ram men den funker)

Er 1x kabinett rgb 3 pin, og 3x3pins rgb fra vaannkjøleren min til cooler master rgb controller. Basically har eg kkoblet opp rgb controllerrn men cooler master sin software finner ikke devicen. Hsr plugga inni usb kabelen fra controllerrn til hovedkortet.

Har du lastet ned og installert Asus sin RGB software fra hjemmesiden dems?

Lenke til kommentar

Hei, ja lastet ned Aura Sync. Ram, hovedkort og GPU er synca.

Har coolermaster sin rgb software men den finner ikke sin egen rgb controller... Har sata, og usb kobla inn i rgb controller+ rgb fra viftene. Det kommer rgb lys, mdn kan ikke bytte farge via software. Det er derimot knapper på rgb controlleren da,. Men bruksanvisningen var ikke noe særlig. Forklarr ikke knappene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...