Gå til innhold

Mitt kabinett! :P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
overaskende lett skal jeg si deg!

mye lettere en mitt nåverende kabinett..

og hvorfor tre ?

tre er billig :)

metall vokser jo ikke på trær

Tre vekser jo egentlig heller ikke PÅ trær... :dontgetit:

 

bra arbeid med kabbiset forresten.... er det NirtO som står på siden?

Hva er kvister for noe da?

godt point...jeg tror ikke det er noe mer som vokser på trær enn tre i seg selv :p

Lenke til kommentar
overaskende lett skal jeg si deg!

mye lettere en mitt nåverende kabinett..

og hvorfor tre ?

tre er billig :)

metall vokser jo ikke på trær

Tre vekser jo egentlig heller ikke PÅ trær... :dontgetit:

 

bra arbeid med kabbiset forresten.... er det NirtO som står på siden?

Hva er kvister for noe da?

godt point...jeg tror ikke det er noe mer som vokser på trær enn tre i seg selv :p

offtopic: misteltegn :yes: den vokser faktisk kun på trær, dvs det er liten buske som trenger andre trær til å vokse på. et tre vokser ikke på trær, det er et tre, vokser feks du på deg selv? nei, du vokser bare, for hvis du vokser på deg selv, hva er da deg selv?.. og grener og blader er en del av et tre, ikke et tre i seg selv.. men blader, epler og pærer osv vokser jo på trær :)

Lenke til kommentar

det der kabinettet er jo et kjipt sugent kabinett, hadde det samme jeg også, (når jeg var uber n00b) og ikke viste bedre :ermm: , jeg sier nå bare at man lærer med tiden, og at du skal lære fort, det du har gjort nå er å kaste penger ned i dassen, trakk opp gjor du å, for det er ikke noe vits i å selge det.

kjøp deg et nytt du, å modd det litt selv..

 

mvh balleMann

Lenke til kommentar

Appropo window etches (tror det er sånn det skrives)

Er ikke det sånn motiv du limer på plexien?

 

Hvis det er det så syns jeg det er crap!

 

Ta heller å få tak i dem dremel eller en lite håndbor som er i samme size som dremel og kjøp en utgraverings spiss til dremel. Finn et stilig motiv, teip fast i vindu og graver etter ytter linjene. Så kjøper du noen LED's å setter de oppå plexi så de lyser opp motivet.. for lyset blir brutt det du har gravert. Har gjort det slik på mitt kabinett. Jeg brukte 3 leds montert i en sånn liten dings som jeg kjøpte på microplex.

 

Hadde bilder på en hjemmeside, men den eksisterer ikke lengere.

 

Det er hvertfall denne wyrven.jpg som er gravert ut i plexi og opplyst med røde led's

Endret av Cyrus86
Lenke til kommentar
det der kabinettet er jo et kjipt sugent kabinett, hadde det samme jeg også, (når jeg var uber n00b) og ikke viste bedre :ermm: , jeg sier nå bare at man lærer med tiden, og at du skal lære fort, det du har gjort nå er å kaste penger ned i dassen, trakk opp gjor du å, for det er ikke noe vits i å selge det.

kjøp deg et nytt du, å modd det litt selv..

 

mvh balleMann

Ja, men nå ar jo jeg ubern00b og vet ikke bedre...dah...

Lenke til kommentar

hmm...jeg har et problem..jeg har 300 spenn, men veit a ****** hva jeg skal kjøpe for no :p...tenkte på noe UV greier, men vil det blå lyset fra katoden ødelegge dette (minske effekten)?????...LED'ene i viftene lyser også litt.....Kan jeg bruker en sunbeam katode på hvilken som helst katode inverter?

Lenke til kommentar
det der kabinettet er jo et kjipt sugent kabinett, hadde det samme jeg også, (når jeg var uber n00b) og ikke viste bedre  :ermm: , jeg sier nå bare at man lærer med tiden, og at du skal lære fort, det du har gjort nå er å kaste penger ned i dassen, trakk opp gjor du å, for det er ikke noe vits i å selge det.

kjøp deg et nytt du, å modd det litt selv..

 

mvh balleMann

Ja, men nå ar jo jeg ubern00b og vet ikke bedre...dah...

hehe ja? vi har vel alle vært der (tror jeg:P), men et tips til modd, ta bort hele den døra med plexi i, og kjøp et helt plexiglass og "hengsle" den på, og bruk den plexien som var med på den andre sida.....

 

lykke til..

 

mvh BalleMann

Lenke til kommentar
Dere, full skjerpings no.. fyren spurde om tips/idea/hjelp til hva han skal jøre, da synest jeg det er DÅRLIG jort å ta imot han på dinne måten, tenkt tilbake på da du selv va uerfaren innen modding, å dessuten så sa han ikke noe om at han hadde moddet det.

 

Mener det VIRKELIG, slutt å ver frekk, SKJERP DOKKE!! :mad:

 

men vennox,

et par ting du KAN jøre;

1. montere lyset slik at du ikke ser direkte på røret, men får kun lyset av det.

2. ta dremelen, sag vekk de orginale grillene på døra, sett på noen med figurer på (micoplex har)

3. rydd opp i ledningene.

 

så er det bare å tenke på hva du skal finne på, legge en plan å utføre det...

 

LYKKE til :thumbs:

HELT ENIG! :mad:

 

 

Venn0x: Bra mod, men skulle gjerne sett et bilde i normal belysning evt. med blitz. Hadde fått med flere detaljer... ;)

Lenke til kommentar
Dere, full skjerpings no.. fyren spurde om tips/idea/hjelp til hva han skal jøre, da synest jeg det er DÅRLIG jort å ta imot han på dinne måten, tenkt tilbake på da du selv va uerfaren innen modding, å dessuten så sa han ikke noe om at han hadde moddet det.

 

Mener det VIRKELIG, slutt å ver frekk, SKJERP DOKKE!! :mad:

 

men vennox,

et par ting du KAN jøre;

1. montere lyset slik at du ikke ser direkte på røret, men får kun lyset av det.

2. ta dremelen, sag vekk de orginale grillene på døra, sett på noen med figurer på (micoplex har)

3. rydd opp i ledningene.

 

så er det bare å tenke på hva du skal finne på, legge en plan å utføre det...

 

LYKKE til :thumbs:

HELT ENIG! :mad:

 

 

Venn0x: Bra mod, men skulle gjerne sett et bilde i normal belysning evt. med blitz. Hadde fått med flere detaljer... ;)

Sånn, flytta kabinettet ut i lyset, og skrudde av katoden for den gjorde alt annet så mørkt...fant akkurat ut at jeg må kvitte meg med de flatkablene :p nå står katoden helt til høyre og lyser utover til venstre...

 

case3.jpg

 

EDIT: Glemte og legge til bilde :p

Endret av Venn0x
Lenke til kommentar

det du kan gjøre er å kutte opp IDE kablene i klaser med 3 og 3 kabler.. for så å teipe dem sammen til runde kabler.. plass sparene.. og ser tøffere ut..

vist det finst UV teip blir det enda kulere, men plz.. øv på en IDE kabel du ikke trenger først.. er fort gjort å kappe av en ledning, tror jeg så noe om klipping av IDE kabler på den måten på hardware siden et sted

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...