Gå til innhold

Ekstrautstyr til Canon S40


Anbefalte innlegg

Hei jeg har akkurat bestilt meg en Canon S40. Jeg er nybegynner med digtale kameraer og kunne trengt litt hjelp når det gjelder ekstra utstyr til kameraet. Jeg har alerede kjøpt en 256mb minne brikke og lurer på om det er noe mer jeg trenger.

 

Jeg har drevet å vurdert å kjøpe et større batteri og kanskje en fin veske til kameraet. Jeg har lett en del etter større batteri men jeg finner ikke noen som er større en standar batteriet. Jeg synes også det er vanskelig å vite hvordan veske man skal kjøpe uten å se dem. Noen som kan hjelpe meg med dette, eventuelt om noen kan anbefale annet ekstra utstyr jeg kan trenge?

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg vet er det kun et batteri som kan brukes i S30/S40, og det er altså det som følger med. Jeg har et ekstrabatteri og har aldri hatt problemet at begge er gått tom. Det gjelder bare å huske på å lade opp det som ikke er i bruk. :smile:

 

-Torbjørn

Lenke til kommentar

Jeg har et Canon S40 som jeg kjøpte i Spania i begynnelsen av Desember og som jeg har brukt ganske mye. For det første: Kjempebra Billedkvalitet! Batteriet som medfølger er også bra og ved å la vær å bruke skjermen bak forlenger du levetiden (før lading) betraktelig. Ellers ser jeg vel et problem til påsken med bare 1 batteri kan bli snaut.

Jeg har 128 MB ram og få plass til 119 bilder av nest beste JPEG kvalitet.

Et spørsmål til dere:

I og meg at jeg kjøpte kameraet i Spania fikk jeg spansk (og bare spansk)-språklig manual. Canon Norge skal ha 200 kr. for engelsk manual. Vil noen låne meg manual som jeg kan kopiere? Veldig takknemlig - Spansk kan jeg IKKE

Lenke til kommentar

Jeg har Canon Powershot S40 og har tenkt å kjøpe Orginal Canon veske, ett ekstra batteri og 12V lader til batteriene. Kanskje også vanntett hus.

Er det flere som tenker å kjøpe sånt utstyr? Er det en ide å gå sammen om et innkjøp (kanskje fra utlandet)?

Forslag til hvordan vi kan gjøre det - eller finne et billig sted å handle mottas med takk.......

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-07 15:23, Enda en Steinar skrev:

I og meg at jeg kjøpte kameraet i Spania fikk jeg spansk (og bare spansk)-språklig manual. Canon Norge skal ha 200 kr. for engelsk manual. Vil noen låne meg manual som jeg kan kopiere? Veldig takknemlig - Spansk kan jeg IKKE


 

Se her:

http://www.powershot.com/powershot2/pdf/s4...S40-S30-CUG.pdf

 

Mye nyttig for Canon-brukere på powershot.com

 

BULLE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...