Gå til innhold

[Løst] hjelp til oppgradering av skjermkort og diverse


remix

Anbefalte innlegg

Med det mener jeg at GPU utdateres raskere enn CPU i dagens marked, gitt at utgangspunktet var en noenlunde ålreit modell da det var nytt. i5-2500K er ikke helt ubrukelig selv i 2019. Det ville for de fleste formål en tilsvarende årsmodell GPU vært. Selv har jeg holdt meg med GPU-oppgradering ca dobbelt så ofte som CPU de siste ~ti årene. For ikke å snakke om at det de siste årene ser ut til å være tendenser mot at folk velger skjermer med større oppløsning og/eller høyere refresh rate, som igjen øker kravene til GPU.

okok, men med tanke på at jeg aldri har byttet cpu siden jeg kjøpte maskinen var det vell på tide :)rundt 7 år siden og gpuen kjøpte jeg ca 1år etter grunnet et defekt skjermkort .. fikk igjen på garantien :) men jeg har en skjerm på 144hz og 0.1 refresh rate er det for heavy for gpuen min? og  vet du om HK som jeg får nå gir mulighet for viftestyring?? får det iallefall ikke til nå.. kan være pga jeg er en noob  :lol:  

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen har installert d nye hk men, nå funker ikke mus eller tastatur.. Så får ikke installer drivere eller noe.. har slått av legacy mode i bios har prøvd med den på, har prøvd å starte i safe mode, og har ikke gammel mus med på utgang.. trenger tips pliiis

Ps mus og tastatur funker i bios

Endret av remix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...