Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Scootipuff tuning


KevinBil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt, ingenting. Oppfinnsomheten setter grensene. Alt spørs på hva du tenker, og din visjon av ett ferdig produkt. Metallarbeid, glassfiber, krom, lakk etc.. Alt spørs på din kunnskap og gjennomføringsevne.


 


Viktig ting å tenke på er dog at du er trolig ikke såå langt unna mopedalder, og denne saken koster 10 000 kr, og du bør ikke "ødelegge" den for mye.  Bør kunne få den til å se relativt normal ut når du skal selge videre, om du har håp om å få igjen penger for den.


Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Alt, ingenting. Oppfinnsomheten setter grensene. Alt spørs på hva du tenker, og din visjon av ett ferdig produkt. Metallarbeid, glassfiber, krom, lakk etc.. Alt spørs på din kunnskap og gjennomføringsevne.

 

Viktig ting å tenke på er dog at du er trolig ikke såå langt unna mopedalder, og denne saken koster 10 000 kr, og du bør ikke "ødelegge" den for mye.  Bør kunne få den til å se relativt normal ut når du skal selge videre, om du har håp om å få igjen penger for den.

 

Jeg fikk en ganske vraket og vannskadet gratis, jeg og pappa holder på å fikse den opp. Når jeg er ferdig med å bruke denne og får moped/mc lappen, så skal den stå i garasjen i noen år fram til søstra mi på 6 år er gammel nok til å kjøre den. Kanskje når hun er 9 elle 10 elns. Så den skal ikke selges på kjempe lenge, så tipper ikke vi kommer til å selge den i det hele tatt. Til nå har jeg tenkt på noe lignende dette. (Ja, jeg er ikke god på photoshop)46847856_909301082613323_881176363129425

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...