Gå til innhold

Komplett singles day tilbud.


Anbefalte innlegg

Hei. kjøpte "asus vg248qe" på komplett for 1 måned siden ca. Da betalte jeg 2690kr. https://www.komplett.no/product/774683/gaming/gamingskjermer/asus-24-led-vg248qe?fromSearchOverlay=1&q=asus+vg#

 

Noen uker senere kontaktet jeg dem pga den var på tilbud hos dem for 2290kr. Da fikk jeg et gavekort på 400kr. Nå ser jeg at den er på tilbud idag for 1999kr. 

 

Trenger da råd, burde jeg sende de en mail nå og da få svar på mandag og gavekort, hvis jeg får, selvom tilbudet da er over. Eller burde jeg f.eks. bare kjøpe en skjem til nå og enten kontakte dem så kanselere den og få penger tilbake  eller returnere den gamle for å da sikre meg redusert pris?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Du har 60 dagers full returrett hos Komplett (Komplett har prismatch og åpent kjøp og gratis retur i hele 60 dager.).

Si at du ikke ønsker tidligere gitt gavekort, men heller 700 kr kreditnota. Hvis de ikke går med på det,
bruk angrerett på ditt tidligere kjøp, gratis retur, for så å bestille den en gang til for 700 kr mindre.

 

Edit: Ser jeg svarte på en eldre tråd nå. Skjermen har visst gått opp til 2690 kr. Kan hende den kommer på salg iløpet av denne uka (black week), så det jeg skrev ovenfor gjelder da, isåfall.

Endret av Kilko1337
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...