verwooks Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 Har et problem med at det "booster" noen ganger, skjer på de samme stedene. Spillet går med andre ord "kjappere". Mister som regel da styringen og kjører av banene eller noe. Skjer often i tuneller osv. .. trange steder. Noen som har hatt dette problemet å har fått fikset på det ? Jeg har Pentium 4, ATI 9700 pro Det skulle vel være det viktigeste .. Å .,.. Catalyst 3.8 .. (laster for øyeblikket ned 3.10)
Skyttt Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 Meninga med boostern er at det SKAL gå kjappere Kan du forklare litt nærmere?
Anubizzzz Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Det er vel ikke det at du har gått såfort at du har gått rett igjennom veggen? For det fikk jeg til!
Exeter Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 (endret) Det samme skjedde med meg, jeg fant ut at det var når det ble mindre grafikk for PCn (type akkurat før en tunnel) Da fikk jeg en slags boost i hele bilen alt gikk 2x fortere. Måtte bare lære meg å bremse før tunnelene. Endret 18. desember 2003 av Exeter
verwooks Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Skrevet 18. desember 2003 Meninga med boostern er at det SKAL gå kjappere Kan du forklare litt nærmere? Snakker ikke om lystgass her nei.
verwooks Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Skrevet 18. desember 2003 Men er det noen her som har funnet en løsning på dette ? .. Er så irriterende .. ødelegger hele spillopplevelsen ..
tacomodo Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Er ikke så mye å gjøre med det. Er det mer grafikk dill så blir det lavere framerate, er det lite så skyter frameraten i været, eller som du sier "booster".
verwooks Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Skrevet 18. desember 2003 Er ikke så mye å gjøre med det.Er det mer grafikk dill så blir det lavere framerate, er det lite så skyter frameraten i været, eller som du sier "booster". Har prøvd å sette ned grafikk instillinger .. ingen forskjell. .. andre forslag ?
Fredrik^- Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Det er slik på meg og, men hvis jeg setter grafikken til maks, går det ikke fullt så fort... Og hvis du er utenfor bilen (Camera-view) så vil det gå litt tregere for da må den loade BILEN også. Eneste gode svaret jeg kan gi deg egentlig. Ellers er det teit at de ikke har en fps-limiter slik at spillet kunne gått jevnt!!
CB87-Bergen Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Du har sikkert omega-drivere. Hadde samme problem, men da jeg gikk tilbake til de orginale driverne funket det fint. Gikk litt ned i fps, men men...
YpsiNine Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Det er slik på meg og, men hvis jeg setter grafikken til maks, går det ikke fullt så fort... Og hvis du er utenfor bilen (Camera-view) så vil det gå litt tregere for da må den loade BILEN også. Eneste gode svaret jeg kan gi deg egentlig. Ellers er det teit at de ikke har en fps-limiter slik at spillet kunne gått jevnt!! En fps limiter er jo Vsync. Sette på ON for å synkronisere antall fps med oppfriskningsfrekvensen på skjermen din, som ofte er 85 hz. Da skal man kunne slippe sånne "sinnsykt raske partier" og få et bedre flyt over det hele.
verwooks Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Skrevet 19. desember 2003 Bruker ikke OMEGA driverne. Har v-sync på. Andre forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå