Gå til innhold

Vifta til strømforsyninga gåen..


creation

Anbefalte innlegg

I dag merka jeg en uvanlig lukt av brent støv fra PCen. Sjekka BIOs som sa tempt 51 grader.

 

Skrudde opp PCen og kjente at strømforsyninga var glovarm. Sjekka vifta og den gikk så vidt rund.

 

Strømledningen til vifta er lodda fast og sitter "støpt" i forsyninga. Det går altsp ikke ann å ta den å feste en annen.

 

Spørsmål: Kan jeg kjøpe en ny vifte å lodde den på, eller bør jeg kjøpe ny forsyning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du flink å lodde kan du fint gjøre det, ellers kan du jo alltids klippe ledningene og bruke en sukkerbit for å skjøte på den nye viften, det har funket mange ganger for meg :)

 

Mvh.

Dings

 

PS. uansett hva du gjør, husk å koble riktig.. kobler du feil skjer det ingenting.. bokstavelig talt, da viften ikke vil gå rundt ;)

Lenke til kommentar

Hehe, hvis du bor i Bergen vil jeg faktisk anbefale deg et sted å kjøpe dem..

 

Han godeste Fjøslukt her på forumet skulle kjøpe noen og stakk innom "max20" eller hva den nå heter på Bergen storsenter (øverst oppe ved siden av Clas for de som er "lokalkjent".

 

Der fant han en rekke med sukkerbiter, gikk til kassen og ville betale..

"Det der selger vi ikke her" sa damen i butikken.. "Ehh, neivel" sa Fjøslukt som nettopp hadde plukket sukkerbitene ned fra hyllen 3m lenger inne i butikken.

"Er du heeelt sikker på at dere ikke selger slike her?" fortsatte han ganske undrende... Og , jada, damen i kassen stod på sitt. De solgte ikke sukkerbiter i den butikken.

"Nei, nei" sa Fjøslukt da, tok sukkerbitene og gikk...

 

Totalt off topic denne historien her, men men. Synes den var litt tidig, og den handler jo tross alt om sukkerbiter :thumbs:

 

Mvh.

Dings

 

Edit: skriver jo som en gris..

Endret av Dings
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...