YpsiNine Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 (endret) Jeg klarer simpelthen ikke å få PC`en min til å spille av lydsporet på Atter En Konge soundtracket i Win XP. Det eneste jeg får opp er multimedia-delen, den er jo selvfølgelig interessant, men akkurat nå vil jeg gjerne høre på soundtracket! Finnes det noen måter jeg kan få XP til å lese lydsporet istedenfor multimediasporet? Har prøvd å søke på google og det som er, men finner ingenting om dette noe sted. Og beklager hvis dette er postet i feil forum. Var litt usikker på hvor jeg skulle lage tråden. På forhånd takk og god jul til alle som leser! Endret 17. desember 2003 av Collapse Generation
2ggy Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Dette skal ikke være noe problem... Har prøvd med min egen CD og denne leses som "normalt" i MediaPlayer 8. WinAmp 2.8 klarer ikke å lese CDA-sporene...
Armalite66 Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Har du en sånn kabel fra cd-avspiller til lydkort? Trenger det for å spille av lydspor.
gspr Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Har du en sånn kabel fra cd-avspiller til lydkort? Trenger det for å spille av lydspor. Nei. Det gjør du ikke i nyere versjoner av moderne operativsystemer som GNU/Linux og Windows XP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå