Gå til innhold

[Løst] Innholdet er skjult på låseskjerm Huawei P


Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt en Huawei P, der alt innholdet på låseskjermen min nå vises som skjult. Meldinger, epost og alt mottas med push-varsler, men på låseskjermen vises det typisk som "Melding" med underteksten: "Innholdet er skjult".

Instillinger / apper og varsler / varselbehandling / meldinger  - her er både tillatt varsler aktivert, og låseskjermvarslinger står på "skjerm" og ikke "skjul varslingsinnhold".

 

Vet dere hvordan jeg kan få vist innholdet på låst skjerm?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Gå til innstillinger og søk varselbehandling, tror du da vil få opp flere steder som evt. kan endre dette. Man skulle tro du har gjort riktig i beskrivelsen du ga, men med Huawei ligger ofte nesten like innstillinger flere steder som overstyrer hverandre.

Selv får jeg ikke antall nye snap på selve snap-ikonet, men kun i øverste statuslinje. 

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar!

 

Det må sikkert være noe som overstyrer et sted ja, men jeg har ikke funnet ut hvor. Har sett en del rundt i menyene uten å finne noe mer.

 

Bildene viser hvordan det ser ut for alle appene her. Det er under instillinger / apper og varsler / varselbehandling.

 

Har dere noen tips til andre steder dette kan være?

post-470158-0-81131400-1535096181_thumb.jpg

post-470158-0-04309200-1535096195_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...