Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Gator krever at klokker kjøpt før desember 2017 krypteres.

Vi har 2 slike klokker og har foreløpig kun brukt de til å ringe med, noe klokkene har fungert bra til.

 

I sommer hadde jeg tenkt å gi barna mine mulighet til å vandre litt mere rundt på egenhand, da med Gator 3 klokka slik at jeg kan ringe de og vite hvor de er.

På grunn av dette måtte jeg kryptere klokken.

 

Vi fulgte krypterings veiledningen til punkt og prikke, og alt selve prosessen gikk smertefritt.

Så skulle vi konfiugerere klokkene og legge de inn i Gator appen, da startet problemene. Vi får verken ringt til eller fra klokkene lenger, vi får ikke kontakt med de via appene.

 

Når jeg kontakter kundeservice får jeg relativt raskt svar, og beskjed om jeg bruker feil app (jeg brukte appen som står på Gator Norge sine guider) og at den ikke finnes på Google Play for øyeblikket. OK tenker jeg og forsøker å legge den inn på kona sin iphone. (Appen heter "Tail It").

 

Jeg forsøker å legge til begge klokkene i Tail It appen, men ingenting virker.

 

Jeg kontakter kundeservice igjen, og denne gangen ble det stille, nå er det omtrent 3 uker siden jeg hørte noe, og i dag la jeg igjen en ny beskjed hos kundeservice på kontaktskjema.

 

Er det noen som har vært borti lignende, eller har andre løsninger for å få klokkene til å virke?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...