Plissvar.com Skrevet 16. juni 2018 Skrevet 16. juni 2018 (endret) Har en Hyosung gv125 aqulia (2012) å får den ikke over 80 på flatt underlag (med passasjer) og jeg mener på at da jeg kjøpte den kjørte jeg å selgeren i ca 120. Noen som vet hva som kan vær feil? Endret 18. juni 2018 av Plissvar.com
tugorevo Skrevet 21. juni 2018 Skrevet 21. juni 2018 Har du satt motorsykkelen i fri og sjekket at hjulene triller rundt uten mye motstand? Etter at du bremser med for- og bakbremser, blir de hengende på?
Plissvar.com Skrevet 26. juni 2018 Forfatter Skrevet 26. juni 2018 Har du satt motorsykkelen i fri og sjekket at hjulene triller rundt uten mye motstand? Etter at du bremser med for- og bakbremser, blir de hengende på?
Plissvar.com Skrevet 26. juni 2018 Forfatter Skrevet 26. juni 2018 Den triller helt fint (tror jeg?) haha. Men det er noe feil med gir/clutch å er jeg ganske sikker på. Den setter seg ofte fast i fri (da den egt skal opp i andre.) å nøytral lampa lyser også av og til selvom den er i gir. Jeg kan ingenting om dette så takk for hjelp og svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå