Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Stort ønske om å bli trafikkflyger!


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har vært veldig mye att og fram på hva jeg ønsker å gjøre nå etter førstegangstjenesta mi. Har tenkt mye på om jeg skal starte på fagbrev, studere, jobbe osv. Men så har jeg jo en stor drøm om å bli pilot, og det har jeg veldig lenge. Helt siden jeg var liten har jeg alltid syns det har vært så spennende å se fly. Men en dag sa jeg til meg selv at jeg en dag skal sitte bak spakene på en sånn. Nå tror jeg at jeg har bestemt meg for retning jeg vil gå og det er å følge drømmen. Jeg har 4 år på VGs, 3 år yrkesfag og 1 år påbygg. Problemet er at jeg ikke har fysikk og matte r1 eller r2... som jeg ser at de krever. Jeg føler jeg har god kontroll på det meste av fagene men føler en nervøsitet for denne SIAP testen. Da lurer jeg på, er det noen som liksom kan fortelle om jeg skal ta 1 år forkurs, tresemesterordning, realfagskurs? Og er dette noe dere tenker jeg bør satse på hvis jeg virkelig er motivert for det? Nå har jeg vært en stund fra skolebenken og er ganske klar for å starte på noe stort!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...