Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et ypperlig avskedsbilde Helene. Nydelige farger og ypperlig komposisjon. Nok et fremragendde bilde fra deg.

Her i Calgary eksploderer det i grønt med +28 idag, og i morgen +30. Deretter et par dager med regn og kjøligere temperatur før vi går opp til mer moderate temperaturer.

Lykke til videre.

 

Mvh, Jon

Lenke til kommentar

Flott bilde med løvetann Snart er Bildekritikken et minne

 

Mvh Leif

 

 

Et ypperlig avskedsbilde Helene. Nydelige farger og ypperlig komposisjon. Nok et fremragendde bilde fra deg.

Her i Calgary eksploderer det i grønt med +28 idag, og i morgen +30. Deretter et par dager med regn og kjøligere temperatur før vi går opp til mer moderate temperaturer.

Lykke til videre.

 

Mvh, Jon

 

 

Flott «avskjed», og takk for laget:-)

 

See you on the other side...

 

 

Så nydelig vår/sommerbilde - vil savne de gode bildene dine - er selv lite aktiv med foto nå, men må innom for å se på andres bilder :-)

 

 

Forår og skønne farver god stemning her Hilsen Suss

 

 

Takk, like så! Jeg har spesielt hatt glede av å se bildene fra våre felles hjemtrakter ;). Vi treffes nok på et annet bildeforum...

vh, -bj.

 

Hei alle sammen! :new_woot: 

Tusen takk for hyggelige hilsener.  Noen av dere vil jeg nok treffe igjen på andre sider. :) 

Det var synd det gikk som det gikk, jeg har hatt det hyggelig her inne  :wee: 

Vi snakkas! 

 

Helene

Lenke til kommentar

 

Flott bilde med løvetann Snart er Bildekritikken et minne

 

Mvh Leif

 

 

Et ypperlig avskedsbilde Helene. Nydelige farger og ypperlig komposisjon. Nok et fremragendde bilde fra deg.

Her i Calgary eksploderer det i grønt med +28 idag, og i morgen +30. Deretter et par dager med regn og kjøligere temperatur før vi går opp til mer moderate temperaturer.

Lykke til videre.

 

Mvh, Jon

 

 

Flott «avskjed», og takk for laget:-)

 

See you on the other side...

 

 

Så nydelig vår/sommerbilde - vil savne de gode bildene dine - er selv lite aktiv med foto nå, men må innom for å se på andres bilder :-)

 

 

Forår og skønne farver god stemning her Hilsen Suss

 

 

Takk, like så! Jeg har spesielt hatt glede av å se bildene fra våre felles hjemtrakter ;). Vi treffes nok på et annet bildeforum...

vh, -bj.

 

Hei alle sammen! :new_woot:

Tusen takk for hyggelige hilsener.  Noen av dere vil jeg nok treffe igjen på andre sider. :)

Det var synd det gikk som det gikk, jeg har hatt det hyggelig her inne  :wee:

Vi snakkas! 

 

Helene

 

Hei

Alltid synd ner noe man liker legges ned, får se hva som skjer, er ikke på noe annet forum?  :hmm: Storm her nå og noen hvitkinngås prøver å trekke mot Svalbard, men snur og lurt det  ;) Er å lit regn, men  også sola prøver, ikke at trekke, men at vise seg og gi lys og varme  :) God helg videre  :) 

 

Mvh Leif  :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...