Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Startproblemer honda accord 99


Anbefalte innlegg

Hei
Siste uka har jeg hatt problem ved start.
Klikker bare, om jeg setter på lading i 5 min fungerer den. Å kan stå i ro flere timer å starte. Men står den over natta må jeg sette på lading i noen min igjenn.
Byttet batteri og målt om noe trekker strøm. Starter fungerer vell som den skal da jeg får start ellers. Flere verksted klør seg bare i hode og aner ikke hva feilen kan være.
Noen som vet?

Honda accord manuell bensin

post-221836-2625079_thumb.jpg

post-221836-2659310_thumb.jpg

post-221836-825987_thumb.jpg

Endret av Larzen_91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en civic som var noenlunde lik. Er du sikker på at batteriet blir flatt? Siden den kun trenger 5 min med en sånn liten lader så har jeg tro på at den kan være starteren. Med Civicen så tok jeg bare å vridde raskt flere ganger - klikk - klikk - klikk - start. Funket alltid til slutt. Byttet startmotoren og det skjedde ikke flere ganger.

Lenke til kommentar

Tror kanskje det er starteren. Men rart den starter helt fint når den først er starten en gang . Kan stå flere timer. Men står den over natten sliter den. Ladet i natt. Å sleit uansett me å starte i mårrest uansett. Når falck kom så statten den plutselig igjenn. Så like blank

Slik var det med min Civic hvertfall. Når den først tok, da dro den rundt motoren helt normalt. Det virker som om det til en viss grad var temperaturavhengig. På skikkelig kalde dager måtte jeg vri og vri på nøkkelen i opp mot et minutt før den til slutt tok. Kjørte bilen varm så var den stort sett OK den dagen, så lenge det var en lunk i motoren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...