Gå til innhold

Billig TV til streaming (4500 max)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg og fruen bruker ikke TV mye, men skulle gjerne hatt en billig tv utelukkende til streaming (Netflix/HBO) og konsoll spill (Switch).

Fruen vil ha så stor TV som mulig til så liten penge som mulig, men jeg tenker at dere her sannsynligvis vil råde i mot akkurat det..

 

50 tommer er på ønskelista, selv om vi sitter bare knappe 2 meter fra fjernsynet.

Full HD minimum - 4K kunne vært greit, men mulig det er best å unngå det med mitt budsjett?

Maks pris 4500, men dersom det er lite å hente fra 2500 til 4500 er jeg også åpen for noe mye billigere..

 

Jeg bor i England og tar utgangspunkt i denne websiden: http://www.expertreviews.co.uk/tvs-entertainment/1405322/best-tv-deal-uk-tv-deals-from-4k-hdr-tvs-full-hd

 

Samsung UEMU6400 og Samsung UE50MU6120KXXU virker som to gode kandidater, en riktignok litt over min maks pris, men jeg er villig til å gå høyere dersom det er et betydlig hopp i kvalitet fra mitt nåværende prissjikt.

Om dere har andre tanker / det er noen produkter jeg bør unngp / noen spesifikasjoner jeg definitivt bør få med meg er jeg veldig glad for litt hjelp.

Endret av apekjeksen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...