thehunger Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Jeg har nettopp lest at produsenten av fjernkontrollen som legges ved ATI's All-in-Wonder skjermkort har gått konkurs. Dette betyr at det er ekstra viktig å unngå å bestille skjermkort der man får tilgodelapp på fjernkontrollen ATI Remote Wonder II. Jeg vet ikke om de finnes her i Norge, men i USA selger ATI skjermkort med tilgodelapp på fjernkontrollen i esken. X10 - produsenten av fjernkontrollene - gikk til grunne som følge av et søksmål. Visstnok hadde de brukt en type popup-banner teknikk som et annen selskap hadde patent på. Merk forøvrig at X10.com fortsatt er i live - muligens nye eiere - men hva status er på fjernkontroller er noe usikkert foreløpig. Det spekuleres i at det var firmaet X10.com som hadde opphavsrettighetene på fjernkontrollen (ikke ATI) og at dette kan gjøre at disse fantastiske dingsene kan bli vanskelige å få tak i.
MaxCPU Skrevet 20. desember 2003 Skrevet 20. desember 2003 Men det er jo Wonder I som ble levert med mitt 9600 Pro PowerColor kort selv om Wonder II står opplyst på ATI og PowerColor sine sider!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå