Pande Skrevet 7. april 2018 Skrevet 7. april 2018 Du sitter i garnet.... Som sagt tidligere, du ser motiver overalt:-) Her tenker jeg det var det sorte feltet som fanget din interresse, der det bryter mot det blå/grønne.
Fotoskrulla Skrevet 7. april 2018 Skrevet 7. april 2018 Flott kombinasjon av farger, linjer og strukturer. Godt format.
IngvaldNordland Skrevet 8. april 2018 Forfatter Skrevet 8. april 2018 Hei P. Det er litt til tilbake siden jeg tok dette. Tror det var bygg sikring det dreide seg om. Men det var nok fargene som smeltet hjertet. Ingvald
IngvaldNordland Skrevet 8. april 2018 Forfatter Skrevet 8. april 2018 Flott kombinasjon av farger, linjer og strukturer. Godt format. Jeg er glad du likte innholdet. mvh Ingvald
MotoG Skrevet 8. april 2018 Skrevet 8. april 2018 Fint komponert, hvor blikket blir dratt imot den sorte sømmen. :=)
IngvaldNordland Skrevet 9. april 2018 Forfatter Skrevet 9. april 2018 Fint komponert, hvor blikket blir dratt imot den sorte sømmen. :=) Takk for din rapport MotoG.
Anbefalte innlegg