bergangster Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 (endret) Ser at Deal prøver (og muligens klarer?) å leie meg et 50" projeksjons-TV til den nette sum av 384 kr/mnd (i 5 år...) her, evt et 42" til 329kr/mnd her. Er det noen som har sett noen av disse, og kan anbefale/fraråde meg noen av dem? Evt noen som har erfaring med Deal som utleier? Må innrømme at en 50" hadde vært greit å ha, av en eller annen grunn... Edit: Leif Endret 12. desember 2003 av bergangster
DeathBound Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Tja søk på google. Har du pengene så kjøp, men etter 5 år kan du ikke kjøpe den da.
bergangster Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Skrevet 12. desember 2003 Er ikke Deal leasing da? Slik at den er nedbetalt etter 5 år? Uansett ser jeg at den bare er på 50 Hz, og virker ikke så veldig bra.
bleidd Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 (endret) Syns ikke helt projeksjons-TV er veien å gå. Synsvinkelen på dem er ganske dårlig, og for 23040 kr (det du betaler over 5 år) får du jo en fet prosjektor og et godt lerret, med både mye, MYE bedre bilde og topp synsvinkel. Men jeg vet ikke hva det koster å leie slikt (eller kjøpe på avbetaling for den saks skyld). Selv med kontantprisen på 13990 kommer du bedre ut av det med prosjektor og lerret. Bare min mening dog. EDIT: typo Endret 12. desember 2003 av bdd
bergangster Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Skrevet 12. desember 2003 Er klar over at prosjektor-TV ikke er det beste men får, men ble litt blendet av en lav pris (i forhold til vanlig 32" ws) og et høyt tall... Hm... Så har jeg tv-kort, da, prosjektor... *tenke, tenke* Noen som har en personlig best-buy-favoritt på prosjektor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå