Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sliter med sexavhengighet


Anbefalte innlegg

Skal prøve å fatte meg til korthet!

 

Men har gått på samlinger/møter hva enn vi kaller det for oss som er sexavhengig i 7 mnd nå

Jeg har vært notorisk utro mot partnere, dog dette skjer bare etter at damen har kommet over "forelskelses" perioden som varer noen mnd og sexen dabber mer og mer av.

 

Er en utrolig forelsket person og jeg blir ekstremt glad i de jeg er sammen med veldig fort, mest pga sexen som jeg da elsker å gjøre og som bare gjør alt sterkere.

 

Mitt lengste forhold varte i 6 år. Jeg følte meg nyforelsket alle dagene og kunne ikke vente med å nyte henne i all hennes prakt. Dette ble nok for mye for henne med tiden siden jeg trengte sex hver dag ( Skal sies at jeg sørger for at damene er først i alt når det kommer til sex. De først   så jeg ) Og hun ble nok sliten av å ha så mye sex over årene at det dabbet av for henne sin del. 

Uansett så var det da jeg meldte meg på et "kurs" som nå går over 2 år som visstnok skal hjelpe. 

 

Det hjelper i den grad ( hittil ) at jeg klarer å gå en uke uten sex. Som er store fremskritt for meg, Hadde normalt utenfor forhold 3-4 partnere som jeg rullerte på hver uke for å ha sex hver dag.

 

Eneste er at det er ikke det største utvalget av slike "kurs" Har faktisk bare funnet dette.. så det å bytte er ikke så lett, samt jeg har lagt inn nesten 150k for å være med.

 

Det er nemlig et "kurs" for litt høytstående mennesker som har penger. ( Det er åpent for alle, men ikke alle gidder å bruke slike summer for et kurs ) Men ja. Det er 5 menn der, alle over 50 år også meg som er i midten av 20 årene. 12 damer som går mellom 25-50.

 

De ser alle ekstremt bra ut. Og jeg kom fort på god talefot med alle der,

Problemet mitt nå er at jeg ikke klarer å være åpen mot "guiden" som styrer der angående nåværende sex partner ( En greie er å fortelle hvor mange og hvilke relasjon man har til de personene man har sex med hvert møte )

 

Det har seg sånn at jeg har sex med 4 av damene derfra... 2 av de har jeg trekant med 3-4 ganger i uken og de 2 andre møter jeg så å si hver dag.

 

Jeg er tilbake på scratch føler jeg og ingen av oss klarer å fortelle det til "guiden" heller.

 

Vi rettferdiggjør det ved å fortelle oss at vi lever slik det skal leves. De har nok av penger og gjør nada hele dagen og jeg har en jobb som gjør at jeg bare trenger å jobbe 1-2 timer om dagen for å tjene godt over gjennomsnittet.

Så jeg har ikke noe som "forstyrrer" tankene heller.. Og det vil jeg ikke helt heller

 

Sexen er helt himmelsk og jeg føler jeg er i en rus hver dag når jeg er med de. Innad i gruppen vet de ikke at jeg holder på med andre enn "de" som selv er tilstede heller. Jeg vet det ville ødelagt også pga sjalusi fra "duoen" som jeg møter.

 

Men jeg føler også på at hvor skal det ende? Jeg skulle jo ønske jeg kunne stiftet familie og ha noen å dele livet med også. Men så møter jeg en eller annen som har ekstrem sexlyst og kan ikke gjøre annet enn å ha sex med de.

 

Uffamei. Vet liksom ikke om det ville blitt bedre av å bytte til andre steder heller.

Har endt opp med en dame etter hvert møte jeg har vært på som er av de "gratis" versjonene

 

vet liksom ikke hva jeg skal gjøre lenger heller.. Hver gang jeg føler jeg er på "bedringens" vei så popper det opp en melding fra en ny dame som vil bli "bedre" kjent også starter det på nytt

 



Anonymous poster hash: 4056f...b8a
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...