Gå til innhold

Vanskelige PES3


Anbefalte innlegg

Har akkurat fått meg PES3 til PC, men jeg er litt frustret. Jeg prøver meg på en Master League runde, men med vanskelighetsgrad 3 er det alt for vanskelig. Problemet er at med vanskelighetsgrad 2 er det latterlig lett. Så enten løper jeg rett gjennom forsvaret og vinner 6-0, eller så får jeg knapt et eneste skudd på mål :( Jeg brukte ca. 10000 poeng på en god spiss, og selv med ham klarer jeg ikke drible meg forbi forsvaret.

 

Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel...det er jo det som er så bra med PES3. Det skal være vanskelig. Det nytter ikke å kun prøve å fosse gjennom midtbanen, prøve å drible, og score. Motstanderen leser deg altfor lett.

Det gjelder å prøve forskjellige angrep. Enten ut på kanten, gjennom midtbanen, eller lange baller opp mot spiss (Semb-taktikk). Finn ut hva som er motstanderens svake punkt...

Prøv å variere mye. Prøv å sentre oftere med medspillerne, hvis ikke, mister du ballen altfor lett. :thumbup:

Lenke til kommentar

Joda det er bra at det er vanskelig, men problemet er det store gapet fra 2 til 3... Jeg prøver å variere, men løp på vingen er bare å gi opp, motstanderne er jo like rask som meg når de løper *med* ball :/ Jeg hadde ikke regna med å kunne drible vekk hele forsvaret, men jeg klarer knapt finte vekk en eneste spiller.

 

Men det er vel bare å trene masse ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...