Gå til innhold

Sony Xperia Z5 Compact - apper starter i hytt og pine ved bluetooth tilkobling


Anbefalte innlegg

Hei

er det noen velvitende sjeler her som kan hjelpe meg med følgende.

Når jeg kobler telefonen opp mot bilens bluetooth anlegg så starter automatisk avspilling av musikk med en gang uten at jeg åpner noen apper.

Det har vært mye den standard Musikk appen til Sony, og det er umulig å avslutte avspilling. Vil jeg høre på radio med annen app, så går ikke det, musikk appen overskriver bare hele tiden.

Hvis jeg deaktiverer Musikk appen, så funker det av og til. Dog opplever jeg også når jeg streamer radio og mister dataavspilling pga ett eller annet, så overtar musikk appen med en gang og jeg får ikke starta radio stream igjen.

Nå nylig prøvde jeg Soundcloud for å høre på en podcast, denne var helt umulig å bli kvitt. Med en gang telefonen koblet opp mot bilen, så starta en podcast uten at jeg så noen active apper eller noen indikasjon om noe lyd avspilling. Måtte åpne soundcloud appen for å få opp valgmuligheter, men fortsatt umulig å stoppe.

Deaktiverte soundcloud og startet en radiostream fra en annen app. radiostreamen ble brutt og 2 sekunder etterpå så kommer det lyd fra soundcloud igjen.

 

Forhåpentligvis skjønner dere problemet og har hørt om lignende. Og finnes det en løsning på dette i tillegg, hadde det vært perfekt.

 

android 7.1.1 om det er av betydning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...