Gå til innhold

Ny skjerm


above

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden jeg ikke vet noe om skjermene så er det jo prisen og utseende som teller. søk på google.

hva med HZ og oppløsning. Siden du ikke kan noe om skjermen hvorfor poste da?

men jeg ville ikke valgt noen av de skjerma der. ta heller denne : Hyundai 19" CRT TCO95 30-96kHz Dynaflat-X Silver/Black

 

edit : koster 1891 kr på psdata

Endret av ballemann
Lenke til kommentar

Jeg så så vidt på den Lite-on skjermen jeg og. Den eneste grunnen til at jeg ble litt skeptisk var at jeg fant svært få engelske websider som omtalte skjermen. Ikke engang Liteon har link på sine hjemmesider til E1996-skjermen, bare tidligere og nyere modeller. Dette fant jeg ut iallfall.

 

LiteOn er jo generelt sett et lite kjent merke på skjerm-fronten, men bla. CD-brennerne deres funker jo som fjell stort sett, så det trenger ikke å være noe negativt i det... :cool:

Lenke til kommentar
Jeg så så vidt på den Lite-on skjermen jeg og. Den eneste grunnen til at jeg ble litt skeptisk var at jeg fant svært få engelske websider som omtalte skjermen. Ikke engang Liteon har link på sine hjemmesider til E1996-skjermen, bare tidligere og nyere modeller. Dette fant jeg ut iallfall.

 

LiteOn er jo generelt sett et lite kjent merke på skjerm-fronten, men bla. CD-brennerne deres funker jo som fjell stort sett, så det trenger ikke å være noe negativt i det... :cool:

Nå er den bestillt.. :thumbup::laugh: Er det noen som har peiling på den webshopen sin leverings tid eller??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...