Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, Mitt navn er Martin og jeg driver en YouTube kanal på Norsk.

 

Det jeg ønsker meg mest av alt akkurat nå er å vokse litt på YouTube.

Akkurat nå så står jeg på 124 abonnenter og jeg har et ønske om å treffe 150.

Det er ikke så lett og vokse på YouTube når man snakker norsk.

 

Det jeg gjør på kanalen min er spillunderholdning, jeg spiller sammen med andre folk og jeg spiller for meg selv. Jeg streamer hver Lørdag sammen med Rinhah (sammboeren) Det jeg streamer er Black Ops 3 - The Forest og Minecraft og mye mye mer.

 

Jeg skal til og starte med noe som heter ''SpillUka''

Der skal jeg spille et spill som varer i 7 episoder, og hvis folk vil ha mer så må de si i fra om det

 

Kanalen min hetter MartinGS og jeg blir utrolig taknemlig hvis dere vil sjekke ut kanalen min, og dere blir automatisk min helt hvis dere abonnere på kanalen

 

Link.

YouTube.com/martings

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei MartinGS!

 

Kult prosjekt du har på YouTube.

 

Jeg er i gang meg å legge til rette for turneringer i alle slags konsoller; Nintendo, PlayStation og Xbox, og planen er å ta opptak av alle de spillerene som ønsker det. Er du interessert i å legge til noe sånt til din YouTube-kanal? Det vil kanskje kunne øke trafikken til kanalen din dersom turneringene blir populære. 

 

Gjerne gi meg en tilbakemelding om du er interessert så skal jeg dele noen flere idéer jeg har om hvordan dette kunne gjennomføres.

 

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
TheDarkSycamore - SCM skrev (På 5.2.2018 den 2:18 PM):

Er i samme båt med min YT kanal med samme navn som her inne, TheDarkSeeds - SCM. Jeg har 23 abonnenter. Jeg skal skjekke ut kanalen din. :wee: Setter også stor pris på at du skjekker ut meg også. :)

Edit: Jeg har byttet navn til TheDarkSaplings - SCM nå. Men har fremdeles de samme indialene TDS-SCM.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...