Gå til innhold

ANNONSE: En av disse åpner dørene for nye verktøy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg eier ikke 7ah batteriet, men 6,3ah eneracer. Disse er faktisk mye bedre enn 6ah batteriene. Når du bruker dem i sammen med en vinkelkutter vil du merke at den nye celle-teknologien og coolpack 2 gir ØKT effekt til verkøyet, samt lengre driftstid. Jeg vil anta at 7ah batteriet vil stille enda sterkere enn 6,3 - kanskje ikke så mye på effekt, men i allefall på driftstid. Effektforskjellen merkes ikke bare på børsteløse verktøy designet for den nye plattformen, men også eldre verktøy.

Lenke til kommentar

Jeg eier ikke 7ah batteriet, men 6,3ah eneracer. Disse er faktisk mye bedre enn 6ah batteriene. Når du bruker dem i sammen med en vinkelkutter vil du merke at den nye celle-teknologien og coolpack 2 gir ØKT effekt til verkøyet, samt lengre driftstid. Jeg vil anta at 7ah batteriet vil stille enda sterkere enn 6,3 - kanskje ikke så mye på effekt, men i allefall på driftstid. Effektforskjellen merkes ikke bare på børsteløse verktøy designet for den nye plattformen, men også eldre verktøy.

 

For øvrig er Bosch snart ute med et to nye batteri. Et som er vesentlig mindre enn 7ah, og et som er vesentlig høyere.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...