Gunnar Fagerli Skrevet 5. desember 2017 Skrevet 5. desember 2017 Alltid artig å se bilder fra hjemlige trakter når man er langt hjemmefra. Her ute har jeg tatt en del bilder, mest i dårlig vær hvor jeg har fokusert på bølgene. "Storseisundbrua" er vel hovedmotivet her ute, liten trafikk i bildet ditt, skimter såvidt en campingbil på vei ut. Men måsene ( måkene ) har du fanget, en til og med i veibanen. Godt komponert, men jeg ville muligens kuttet litt på venstresiden. Mvh Gunnar
QZUZOWR4 Skrevet 6. desember 2017 Forfatter Skrevet 6. desember 2017 Alltid artig å se bilder fra hjemlige trakter når man er langt hjemmefra. Her ute har jeg tatt en del bilder, mest i dårlig vær hvor jeg har fokusert på bølgene. "Storseisundbrua" er vel hovedmotivet her ute, liten trafikk i bildet ditt, skimter såvidt en campingbil på vei ut. Men måsene ( måkene ) har du fanget, en til og med i veibanen. Godt komponert, men jeg ville muligens kuttet litt på venstresiden. Mvh Gunnar Takker så mye for god tilbakemeldig Gunnar. mvh Keshav
Anbefalte innlegg