Gå til innhold

Furlia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt komponert vinterbilde. Fint at du utdyper problemene her inne. Jeg tar snart juleferie og drar til Las Palmas. Benytter samtidig anledningen til å ønske deg og dine "god jul og godt nyttår". Mvh Gunnar

 

Hei Gunnar! Jeg vet at Suss også har litt problemer med å få opp underbildene til et bilde. Er det andre også som sliter? Kanskje det er årsaken til at det er så få bilder og kommentarer for tiden?

God tur til Las Palmas og riktig god jul! :D

Lenke til kommentar

 

Godt komponert vinterbilde. Fint at du utdyper problemene her inne. Jeg tar snart juleferie og drar til Las Palmas. Benytter samtidig anledningen til å ønske deg og dine "god jul og godt nyttår". Mvh Gunnar

 

Hei Gunnar! Jeg vet at Suss også har litt problemer med å få opp underbildene til et bilde. Er det andre også som sliter? Kanskje det er årsaken til at det er så få bilder og kommentarer for tiden?

God tur til Las Palmas og riktig god jul! :D

Jeg har opplevd det samme også Roar K i oslo

Keshav

Lenke til kommentar

 

 

Godt komponert vinterbilde. Fint at du utdyper problemene her inne. Jeg tar snart juleferie og drar til Las Palmas. Benytter samtidig anledningen til å ønske deg og dine "god jul og godt nyttår". Mvh Gunnar

 

Hei Gunnar! Jeg vet at Suss også har litt problemer med å få opp underbildene til et bilde. Er det andre også som sliter? Kanskje det er årsaken til at det er så få bilder og kommentarer for tiden?

God tur til Las Palmas og riktig god jul! :D

Jeg har opplevd det samme også Roar K i oslo

Keshav

Er det noe man kan gjøre selv for å rette opp i dette?

Lenke til kommentar

 

Fint vinterlandskap madam :) Ær å lit snø hos meg og idag liten storm  :hm: 

 

 

God helg !

 

 

Mvh Leif  :cool:

Takk skal du ha Leif! :D

Vinterstorm høres veldig kaldt ut! Brrrr!!!

Vi har minus 6 grader nå, men i kveld skal det bli mildvær og regn...usj!!

 

 

Bere hyggelig  :)  Har allerede blitt mildere og noen plusgrad, og er melt regn her å,  er sludd nå :hmm: 

Lenke til kommentar

Ja det driller også hos mig...når man skal se v2 og v3 hvis man har flere billeder man vil vise frem ..Hyggeligt og vinterligt motiv her..så kommer man da lidt i julestemning..desværre ikke nogen sne hos os..atter bare regn på vej :-( Hilsen Suss

 

Ja, det er hyggelig julestemning her nå, men det skal visst gå over nå og begynne å regne her også. Usj!

Det er irriterende når siden ikke virker som den skal! :(

Lenke til kommentar

 

 

Viser kun på pc her også???

 

Rune

 

Hei Rune,

da er ikke problemet hos meg, men hos Tek.no da, det er jo greit å vite :)

 

God Helg!

Jeg bruker vanligvis PC på denne siden men testet med nettbrett (Android). Og det virker som det skal. Har du forsøkt å restarte brettet?

Hei,

Jeg har et Samsung nettbrett og jeg prøvde å restarte i dag tidlig, men det skjedde ikke noe..sukk..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...