Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. november 2017 Skrevet 28. november 2017 Hei Gunnar ! Kjekt å se at du har tatt turen til favorittbyen min i Spania .Har vært her ni år på rad . Trives godt her nede . Her er mye gatekunst i denne byen , ¨skal visstnok finnes en guidebok som viser hvor man kan finne gatekunstverkene. Dette kunstverket er malt på blokkene som bl.a Postkom har to leiligheter i .Der har vi leid noen ganger . Men de siste årene har vi leid leilighet i en av blokkene på haugen ovenfor . De ligger i gaten Avenida Reina Sofia . Tyrefekterarenaen er Spanias yngste , mens den i Ronda er en eldste . Alec
Gunnar Fagerli Skrevet 28. november 2017 Forfatter Skrevet 28. november 2017 Hei Gunnar ! Kjekt å se at du har tatt turen til favorittbyen min i Spania .Har vært her ni år på rad . Trives godt her nede . Her er mye gatekunst i denne byen , ¨skal visstnok finnes en guidebok som viser hvor man kan finne gatekunstverkene. Dette kunstverket er malt på blokkene som bl.a Postkom har to leiligheter i .Der har vi leid noen ganger . Men de siste årene har vi leid leilighet i en av blokkene på haugen ovenfor . De ligger i gaten Avenida Reina Sofia . Tyrefekterarenaen er Spanias yngste , mens den i Ronda er en eldste . Alec Takk Alec for positiv kommentar og opplysninger! Jeg reiser nok nedover til solkysten på nyåret, men først blir det Las Palmas. Ha en fin kveld! Mvh Gunnar
Anbefalte innlegg