BoschRexroth Skrevet 24. november 2017 Skrevet 24. november 2017 ANNONSE: Disse massive akkumulatorene redder operaforestillingene
Kjetil Sandal Skrevet 27. november 2017 Skrevet 27. november 2017 bruker de 800 liter olje i minuttet til oppvarming, eller til løfte mekanismer i hydrolikken, det kommer ikke frem... da forsvinner jo poenget med hele overskriften?
QB2PLZ1M Skrevet 28. november 2017 Skrevet 28. november 2017 Hei. Vi har et hydraulikk aggregat som pumper 860 liter i minuttet når alle pumper går. Dette bruker vi til å bevege scene podier, bak-scenepodier eller orkester grav opp og ned under omrigg eller forestilling. Med akkumulatorene til venstre i bildet, har vi med max trykket på 205 Bar hele 2050 liter olje tilgjengelig for umiddelbar bevegelse av valgt podie uten å starte noen pumper. Håper dette hjelper deg. Mvh. Egil. DNO&B 1
Tandamram Skrevet 29. november 2017 Skrevet 29. november 2017 Overskriften gir inntrykk av at Operaen bruker 800 liter olje i minuttet. Typisk clickbait. Hyggelig at dere har sofistikerte systemer som styrer scenen, men at dere har en pumpe som leverer 860 liter hydraulikkolje i minuttet er ikke særlig sensasjonelt.
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. desember 2017 Skrevet 3. desember 2017 Kom til poenget for helvete. Jeg er fagmann innen oljeavfall og jeg driter i livshistorien til kunden deres. Jeg vil vite hva de bruker olje til i Operaen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå