Gå til innhold

Cuban car

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott bilde av den spesielle Cubanske bilkulturen.

Hilsen Rune

Takk takk Rune!

Det er jo helt utrolig at de har greid å holde liv i alle disse bilene så lenge, uten tilgang på reservedeler.  Men det bærer jo mange av bilene preg av, det er mye hummer og kanari på en bil altså! :D

Skrevet

Synes faktisk den blev ret fed...:-) dejlig farve v1 vinder her...hvilken program har du brugt til at give den tone farve her ? hilsen Suss

Hei Suss!

Jeg bruket et program som heter Snapseed.  Det er kun tilgjengelig på nettbrett/iPad og mobil.  Det er superenkelt å bruke og har veldig mange funksjoner.  Dette bildet har jeg gitt en HDR simulering. :) (V1 altså)

Takk så mye for din vennlige kommentar! Ha en strålende dag! :cool:

• Liker 1
Skrevet

Flott bil! V2 for meg. Jeg var en tur borte i Puerto Banus i går kveld og der var det mange flotte biler. Mvh Gunnar

Hei Gunnar! :)

Ja denne bilen så flott nok ut, men det var utrolig mye skrap på vegen...så langt unna EU-godkjent som det går an å komme liksom :)

Skrevet

Personleg foretrekk eg det første biletet. Høglysa skrudd ned eit hakk fungerte veldig bra. Finfin komposisjon. Har alltid hatt lyst til å reise til Cuba.

• Liker 1
Skrevet

Personleg foretrekk eg det første biletet. Høglysa skrudd ned eit hakk fungerte veldig bra. Finfin komposisjon. Har alltid hatt lyst til å reise til Cuba.

Takk for fin kommentar :)

Cuba er et fint reisemål. Et sted med mye spennende historie, men også utrolig vakker natur!.

• 4 uker senere...
Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Et strøkent (dollar)glis

Likte absolutt best v1 som har fått lyst opp skyggepartiene , saftigere fargepalett , bedre kontraster og speilingene i frontfangeren ble også bedre .

Et makaløst eksemplar av en gammel men mest sannsynlig velholdt Chevrolet .

Alec

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...